Allt i ny skick!
FT-920, öppen TX, original mick, FM-1, TCXO-7, YF-116A, YF-116C.
Slutsteg FL-7000, nyservad. (original kartong)
Bords mikrofon MD-100A8X (original kartong)
Högtalare SP-8 med filter. (original kartong)
Digimode-4 från xggcomms.com (nytt)
(Alla typer av digitala sändningar och rigg styrning)
Ny in köpt led belysning om orgilal belysning skulle gå sönder med montering instruktioner.
Säljer endast hela paketet full betalning vid avhämtning med bank överföring eller Swsih enligt överenskommelse.
Jag har tröttnat och bytt hobby.
( Finns även på DX-Radio Pris 23000kr )
SÅLD! YAESU FT-920 LINE FL-7000 SÅLD!
Re: YAESU FT-920 LINE FL-7000
Det låter trist att du tröttnat på amatörradio.
Hur som helst, kan du tänka dig att sälja slutsteget separat, jag behöver det inte själv men en amatörradiokompis letar efter ett transistorsteg liknande det du har.
Ta ändå en riktig funderare innan du lägger ner, du kommer sakna det....
Hur som helst, kan du tänka dig att sälja slutsteget separat, jag behöver det inte själv men en amatörradiokompis letar efter ett transistorsteg liknande det du har.
Ta ändå en riktig funderare innan du lägger ner, du kommer sakna det....
Re: YAESU FT-920 LINE FL-7000
Nu är det sålt!.
Och Anders jag kommer att ha min YAESU FT-301D så lite QRV kommer jag att vara, gillar dom gamla riggarna
Och vara aktiv här men ska börja med pistol skytte som hobby nu och även dom prylar kostar några tusenlappar!
Radio intresset går ju i vågor
Sanningen är ju att man har för många riggar.
Men troligen kanske blir det en Yaesu FT-991A längre fram vi får se vad som händer!.
Och Anders jag kommer att ha min YAESU FT-301D så lite QRV kommer jag att vara, gillar dom gamla riggarna

Och vara aktiv här men ska börja med pistol skytte som hobby nu och även dom prylar kostar några tusenlappar!
Radio intresset går ju i vågor

Sanningen är ju att man har för många riggar.
Men troligen kanske blir det en Yaesu FT-991A längre fram vi får se vad som händer!.
Lasse